divendres, 24 d’abril del 2015



Els mestres nous i antics a l’escola?
Han vinguts nous: Evelyn Vaquero P3b
                                Ana Vila P5b
                                 Jordi Bejarano 3b
                                 Paqui Vaca T.E.I
                                 Pilar Moles R.I
                                 Laura: anglès
                                 Laia Gisbert


Les entrevistes…
Nous i vells… 
Jordi:  Et trobes a gust a l’escola?
-        Si  molt  a gust
t’agrada L’ESCOLA JOAN MARAGALL?
-        -Moltíssim ,  m’agrada molt l’escola  Joan Maragall
T’agrada fer classe amb els nens?
-  M’agrada fer classe amb els nens
Has fet molts amics a l’escola?
-       - Si molt amics

Ana Vila: Et trobàs a gust a l’escola ?
-        -Si estic a gust a l’escola
has fet molts amics a l’escola Joan Maragall?
-        -Si he fet molts  amics.
T’agrada l’escola joan maragall?
-        -Clar que m’agrada l’escola Joan Maragall.
T’agrada fer clasSe amb el nens?
  -  Me agrada molt fer classe 


Laura  Escrivà: ET TROBES A GUST A L'ESCOLA
-        -M’agrada molt
HAS FET MOLTS AMICS A L’ESCOLA?
-      He fet molt amics a qui a l’escola
T’agrada l’escola joan maragall?
-      Ami… m’agrada moltíssim
T’AGRADA FER CLASSE AMB ELS NENS?
-      M’agrada molt fer classe amb els nens 


Laia Gisbert: :  ET TROBES A GUST A L’ESCOLA?
-   -  Molt
HAS FET MOLTS AMICS A L’ESCOLA?
-      -Si molts nens I mestres.
T’AGRADA L’ESCOLA JOAN MARAGALL?
-      -M’agrada molt
T’AGRADA FER CLASSE AMB ELS NENS?
-      -Si m’ho passo molt bé

Plaqui  vaca  :ET TROBES A GUST A L’ESCOLA?
-       -Si me trobo, m’encanta
HAS FET MOLTS AMICS A L’ESCOLA?
-         -He fet molts amics a l’escola
T’AGRADA FER CLASSE AMB ELS NENS?
-      -M’encanta l’escola
T’AGRADA L’ESCOLA JOAN MARAGALL?
-      -M’encanta molt fer classe amb els nens  


Evelyn ET TROBES A GUST A L’ESCOLA?
-      -Clar que em trobo molt a gust
HAS FET MOLTS AMICS A L’ESCOLA?
-     - Si moltíssim amics
T’AGRADA FER CLASSE AMB ELS NENS?
-     - M’agrada molt l’escola  - ascla que si. M’encanta fer classe

Els profesor amb més antiguetat a l’escola són:
Tots els coneixem perquè són amables i ens fan classes molt divertides.                                     
 -Montse Vila
-LuiSMartin                         
-Tere Gitart
- Mireia Perelló
- Dolors Martínez
- Bella Ambrosio






AUTOR I AUTORA:
EDUARDO QUIROS ORTEGA 5È B
MARIA JOSE ARAÚZ RODRIGUEZ 6È

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada